وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
بازیهای آسیایی / ایران - چین/ مرحله نیمه نهایی

 

 

آرامآرامجونم عمو کواچ آرامآرام

بوسهبوسهجونم عمو شهــــــــــــــرام بی تقصیربی تقصیر

بوسهبوسهجونـــــــــــــــم کاپی بوسهبوسه

 

 

خندهخندهجونم عبادی پوررررخندهخنده

 

خندهخندهجونم سرویس فری قائمی زبان درازیزبان درازی

 

                       بوسه ارسالی از دکتــــــــــــــــرحنا بوسه



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت13:46---18 مهر 1393
چقد دوسشون دارم لامصبا خیلی جذابن...هاشمم خخص خاصی نیس منظور دفاعای های اونه
پاسخ: خخخ ، همشون عالین .... بیخیاله هاشم


المیرا
ساعت10:30---14 مهر 1393
سلام عزیزم نمیدونم منو یادت هست یا نه ولی من قبلا تو لوکس بلاگ وب داشتم که حذفیدمش
تو آپارات هم کانالتو دنبال میکنممرسی
پاسخ: فدات المیرای عزیزم .... معلومه ک یادم هستش ،چ خبرا ؟؟؟؟ کانالمو از کجا پیدا کردی عزیزم ؟؟؟؟


شقايق
ساعت17:38---13 مهر 1393
خيييييلييي پرتي.....!!!!!
يني دفاع هاي اون عالييييي بووووود.....
پاسخ: من پرتم ؟؟؟؟ درس صحبت کن شقایق خانم ....


آناهیتا
ساعت17:16---12 مهر 1393
__________$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$____________
آپم


ساحل
ساعت14:08---11 مهر 1393
سلام حنا جونم.راه وبتو یافتم...با آرزوی موفقیت..بای بوووووووووس
پاسخ: به به ساحل جون ، شما کجا اینجا کجا عشقم ؟؟؟؟ حالا ک ادرسمو یافتی بیشتر سر بزن ب وبم ....


zahra
ساعت12:09---11 مهر 1393
ممنون از حضورت عسیسم!
آره...یادش بخیر!
چه سعیی میکردم‌ من واسه آشتی دادن بعضیا با بعضیا...
دلم واسه خودم سوخت!!

ولی خداییش دلم واسه همتون تنگیده...
پاسخ: ههههههههههه یادش بخیر //// ما هم همینطور عزیزم / ب امید دیدار مجدد


شقايق
ساعت17:42---10 مهر 1393
اييييييييييييييييييي جووووونم.....
عنوان دومين بازيكن زمين رو آورد با 13 امتياز......
و شهرام محمودي بهترين بازيكن با 15 امتياز.....!!!!
بايد سرويسا و اسپك هاي قائمي رو ميديدي.....
تو اين بازي كولاك بود.....
من كه فقط داشتم جيغ ميزدم.....!!!!!
فك كن.....!!!!!
فقط دو امتياز با محمودي فاصله داشت.....
دفاع هاشم عالللللللللييييي بود.....
پاسخ: واییییییییییییییییییییییی من خعلی خوشنودم شقی .... دارم میترکم از خوشحالی .... هاشم کیه ؟؟؟؟ بهتون تبریک میگم این عنوانو عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 مهر 1393 ا 15:35 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.